Sunday 5 May 2013

GEMPAQ. PERNAH DICULIK MAKLUK ASING

Individu Yang Pernah Diculik Makhluk Asing


Antonio Villas Boas

Penculikan extraterrestrial petani Brazil pada tahun 1957 ini dipercayai menjadi salah satu yang pertama yang pernah dilaporkan di seluruh dunia. Villas Boas mendakwa telah diculik menggunakan kekerasan dan dibawa  atas kapal UFO yang berbentuk telur ,kemudian bertemu dengan entiti telanjang seperti wanita, digambarkan sebagai humanoid, dengan rambut panjang yang berwarna putih dan mata kucing biru. Villas Boas meninggal dunia pada tahun 1992, tidak pernah menarik balik cerita.

Betty dan Barney Hill

Cerita ini membantu mencetus minat dengan penculikan makhluk asing. Di bawah hipnosis regresi, teknik biasa untuk mendedahkan kebenaran penculikan, penyelidik menyiasat ke dalam tempoh yang dipanggil "masa hilang" yang diikuti Hills telah dilihat 1 UFO pada bulan September 1961. Selepas diculik dan dibawa ke kapal yang berbentuk cakera, Betty Hill berkata beliau telah menunjukkan "peta bintang" dengan laluan perdagangan yang ditanda bahawa termasuk matahari. Sesetengah pakar UFO percaya ini menunjukkan planet rumah orang asing 'berada dalam sistem bintang berganda iaitu Zeta Reticuli.

Betty Andreasson

Betty Andreasson mendakwa dia telah diculik oleh alien dan dibawa ke angkasa pada malam Januari pada tahun 1957. Sepanjang masa di atas kapal itu, seluruh keluarganya telah dimasukkan ke dalam keadaan tergantung. Seperti banyak kisah-kisah penculikan, Betty melibatkan orang asing yang mampu untuk berkomunikasi melalui telepati dan yang telah dijadikan mangsa kepada beberapa bentuk ujian. Andreasson kata alien memakai pakaian seragam biru dengan logo burung atas lengan.

Charles Hickson dan Calvin Parker

Kes ini yang terkenal dari Oktober 1973 melibatkan dua rakan sekerja yang menangkap ikan di Sungai Pascagoula di Mississippi. Mereka mendakwa mereka telah terapung ke angkasa.Di sana, mereka tertakluk kepada beberapa bentuk pemeriksaan perubatan oleh makhluk humanoid yang berkuku seperti udang galah dihujung tangan mereka. Kemudian, mereka melaporkan pengalaman mereka kepada polis tempatan, yang berpendapat lelaki kelihatan ikhlas dan benar-benar ketakutan.

No comments:

Post a Comment

Busuk.com

My Blog List